دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 مرداد 1399 - 08:45
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم خبر داد؛

برگزاری آزمون سراسری صلاحیت بالینی در دانشگاه آزاد اسلامی قشم 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم از برگزاری بیست و سومین دوره آزمون سراسری صلاحیت بالینی وزارت بهداشت مختص دانشجویان دوره پزشکی در این دانشگاه خبر داد.
کد خبر : 509487
IMG_0354.JPG

مهدی دسینه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در قشم از برگزاری بیست و سومین دوره آزمون سراسری صلاحیت بالینی وزارت بهداشت مختص دانشجویان دوره پزشکی، برای دومین بار در دانشگاه آزاد اسلامی قشم خبر داد و اظهار کرد: این دوره به منظور ارزیابی صلاحیت بالینی دانشجویان پزشکی است.


وی اضافه کرد: آزمون صلاحیت‌های بالینی علاوه بر امتحانات و ارزیابی‌های پایان‌بخش‌های بالینی، برای ارزیابی توانمندی بالینی دانشجویان و دانش‌آموختگان دکتری پزشکی عمومی در پایان مرحله کارورزی انجام می‌شود.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم با بیان اینکه شرکت و کسب نمره لازم در آزمون صلاحیت بالینی برای فارغ‌‌التحصیلی دانشجویان، انجام امر طبابت پزشکان عمومی و شرکت در امتحانات دوره تخصص ضروری است، افزود: این دانشگاه توانسته در سال‌های گذشته با تأمین و تجهیز دانشکده بین‌الملل پزشکی مجوز برگزاری این آزمون را دریافت کند.


دسینه یادآور شد: قصد داریم با توجه به ظرفیت‌های موجود شرایط را برای گسترش رشته‌های دانشکده پزشکی و پذیرش رشته‌های پیراپزشکی  در کوتاه‌مدت فراهم آوریم.


انتهای پیام/4078/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته